torsdag 9 april 2009

Glad påsk



GLAD PÅSK








Så var det då helg igen...nu går det fasligt fort. Tittar ut genom fönstret och ser att det är typiskt påsk och vårväder...det snöar :-)

Här var klockan 10.00..och snön singlar ner




3 minuter senare driver det ner...för att 2 minuter senare avtar...så typiskt april







Sitter framför laptopen och kämpar med bokföringsprogrammet som måste fungera innan onsdag nästa vecka...om inte är jag tvungen att ringa SPCS supporten och skämmas för att jag inte får det att funka..äh, skit samma...man kan inte alltid vara bäst :-), dom på supporten ska väl jobba för sin lön också antar jag...

Hera mår prima...har ännu inte fått bort dom 2 sista stygnen, vetten har knutit så himla hårt. Måste nog ta till hjälp här också...man kan ju som sagt var inte alltid vara bäst :-)

Må så gott nu så hörs vi vid ett senare tillfälle




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack för din jättefina kommentar i min blogg! Vad glad jag blev :)
Ja, det är en superkille den där, ingen jag byter bort i första taget ;)
Snart kommer mer bilder från morgonens promenad, vi har herrbesök, jag och Diza ;) En läckerbit som få! :)
Kram
Paula
http://www.metrobloggen.se/kamphund