lördag 6 november 2010

Här är jag nu

Å så sjukt mycket att berätta, men det får bli lite pö om pö
Det var alltså inga problem att komma in  på "onewayticket" to Thailand med ThaiAir..inte heller skulle 50 kg övervika ha vållat några problem..tack och lov...men mitt hjärta skenade redan på Kallax. Hade ju mitt mjölkpulver (som ni alla förstår ser ut som vitt knark), och redan på kallax var det bara slita upp ryggsäcken...fine, tyckte dom..och fick göra om proceduren på Arlanda...OK...förutom att alla mina kläder låg spridda på ett soplock =)..men jag vägrade bli upprörd, jag var ju på väg till gladare länder där inget förstör dagen...
På flyget ner till Thailand fick jag kalla fötter och började måla upp ett scenario om hur immigration först skulle stoppa mej för min enkelbiljett..och sen..om dom skulle få för sig att kolla min ryggsäck..och där hitta ett suspekt vitt pulver...OMG...såg hur jag fick sitta i fängelse under flera dagar då mitt vita pulver skickades på analys.....Nä, det fick inte hända...så jag tog helt sonika och förpassade min 1 kg vita påse under min grannes säte innan vi gick av planet...och vi undra alla nu om min vita påse är på analys..skulle vara kul att veta.

Nu fortsätter vi mot nya mål...
SeeU

Inga kommentarer: