lördag 16 oktober 2010

Nu är jag inneboende..

Nu har Inger boat in sig i MITT hus..så nu sover jag på soffan...=)..alla mina prylar ligger fint i ladugården...där mår dom bra...
Jag har fått ta hand om Inger under veckan..sett till att  hon har fått i sig mat i magen...matback och ett glatt välkomnaden när hon klivit in genom dörren efter en hel dag på sin arbetsplats..som för övrigt inte är ny...den är gammal..arbetsplatsen alltså..
Hon har halkat iväg på blankslitna sommardäck  04.40 på morgonen och kommit hem ca 20.00 varje kväll..så det har varit sova, jobba och äta...sova, jobba äta..
Katterna har sprungit gatlopp mellan alla kartonger under veckan men har nu insett att man kan ligga i lugn och ro utan att bli bortpackad i någon kartong....

I veckan har jag uppnått den facila åldern 50 år..och..det känns inge annorlunda, tack och lov..dotter med  pojkvän var på besök med fin blomma..Tack
Blir flyttfika hos farfar på söndag..med smörgåstårta och kakor..

Fin blomman...

1 kommentar:

Therese sa...

Grattis lite i efterskott då! Man är aldrig äldre än man känner sig ;)