tisdag 26 maj 2009

Avgång Rhodos lördag 30 maj

Äntligen.....
Nu åker jag iväg och jag hoppas att alla får lika mycket sol som jag...hör att vädret ska bli vaaaaarmt här...ni kanske får mer värme än jag...men fördelat på 3 veckor är nog risken liten...*S*
Ska ta massor med semesterbilder... hade så usel kamera sist jag var iväg, och blev så besviken över en massa misslyckade bilder...så nu jäklar...har 2 kameror och en videokamera med mej..
Mina fröer mår bättre än förra gången jag skrev, dom har nu haft en längre period med sol och värme och börjar ta sig...
Har fått hem dyngvagnen, en del plantor nersatta, plus lite buskar..nu är det bara sätta upp "stjihågan" kvar...
Så nu önskar jag er en varm och solig period framöver...
På återseende

2 kommentarer:

Michael sa...

Hoppas du får en härlig och avkopplande resa! Jag åker inte förrän 21/11...
Ser fram emot alla fina bilder!

Anonym sa...

SVAR: Oj, vad tråkigt att det kommit massa sånna saker efter kastreringen! Hur fort efter kastreringen märkte du av dessa förändringar?
I onsdags var kullsyster Cissi inne på kastrering. och det verkar inte helt omöjligt att syster-Daisy följer i deras spår.
Bra det, tycker både jag och Anna (uppfödaren) :)

Ja, jag hoppas verkligen du kan behålla Hera!!! :( Vore ju så tråkigt annars nu när hon äntligen hittat "hem"!! :(
Och ha det så underbar i Rhodos, försök att inte tänka på djuren, dom finns kvar när du kommer hem!
Kram
Paula