söndag 22 mars 2009

Länge sedan nu

Så här glad är Hera inför våren och skaren som hon kan dampa obehindrat på..


Våren har anlänt i norr..kanske för att stanna eller för att luras lite..ska i alla fall vänta med att sätta min älskade fröer för tidigt..ska ju dessutom
sticka utomlands från den 31 maj till 21 juni...



Lite groggy är jag fortfarande efter min operation..på fredagskvällen..men jag har många som tar hand om mej ...både matte och kissarna..kolla in min nya REN filt, fin va!!! eller...










Vad vore livet utan kissarna...










Mot natten började kroppen återgå till sina normala ställning...
















Morgonen efter var jag redo för lite rådjursjakt...det doftade så gott i skogen och jag kunde inte låta bli att spana..och till slut..












..och till slut hoppade dom fram....
bara för att försvinna in i dom djupa skogarna..och promenaden fortsatte nu kopplad...matte är en riktig glädjedödare ibland..fast bara ibland...

Inga kommentarer: