onsdag 18 februari 2009

Isandes kallt

Kände mej som en liten eskimå i morse...-29,9 grader...som igår..
Kläder på, plus lite extra kläder ovanpå, känner hur mycket jag ser fram emot att vistas i utlandet 3 veckor..fast det är ju under den bästa försommartiden här förstås, men jag kan behöva få pilla lite i naveln...

Bilen startade naturligtvis inte..det var bara ta fram lite extraström..har kört lite hit och dit under dagen för att ladda upp batteriet.

Ja, så här är det att bo på landet..men jag lovar att det är extra vackert iskogen, det skiftar från rimfrostfärg till ishavsblått...ska fota imorgon, om nu kameran orkar dra igång när det är så här kallt...
Känner att jag vill ha mer kamera att fota med, men måste lära mig att spara...trist att spara..

Avloppet fungerar än så länge...det riktigt ekar i rören därinne...dom är säkert glada dom små rackarna...

Nä, nu blir det inte mer....

Ha det till i morgon..har ni tur så finns jag här då oxå
Posted by Picasa

Inga kommentarer: