onsdag 22 december 2010

Jul på Spotify

Sitter just nu och letar upp gamla julsånger från förr..typ Bing Crosby och Co...det ger mig den lilla julstämning som jag behöver just nu..
Annars så har livet inte förändrats mer än att jag har varit hos Wit, min frisör och fått tillbaka min lugg i dess rätta längd och form..
Tränar mina vilande muskler varje morgon nu genom att simma i poolen..känns skönt att komma igång med sånt..dessutom så ingår den ju i hyran (poolen alltså)
Sista kvällen med Adam och vänner tillbringade vi på BBQ..kanske ingen bra lösning på middagen eftersom alla utom Jens blev dåliga i magen..här kommer lite bilder från stället som ligger på Pattaya Road

Ät så mycket ni vill för 129Bath

Iordningställande av vårt bord

Här har vi hämtat vår mat och sitter och grillar...

Lite av varje

Mätta och belåtna

Inga kommentarer: