tisdag 9 november 2010



Pojkarnas mamma har stickat vinterkläder åt mej...=)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Marit Johansson sa...

Va kul att läsa att resan gick bra. Ska bli roligt att följa ditt nya liv!

Ragnhild sa...

Hej Louise.
Jag såg ett program på TV häromdagen, det var på Animal Planet, det var en veterinär, som var och jobbade på CFD i Chiang Mai, när ska du åka dit förresten?

rosvikstanten sa...

Ragnhild.
Jag tror att det blir efter nyår någon gång...jag har så mycket annat att fixa innan
Har du en bloggsida?
Ha det bra

Ragnhild sa...

Louise.
Nej jag har ingen bloggsida, men du fick ju min mailadress, var i
Chonburi ska du bo, är det i själva staden eller är det i Pattya.

Therese sa...

Vad kul att allt gått bra, även om jag kan tänka mig att det blir lite spännande på flyget då de hittar igen ditt gömda mjölkpulver ;)
Verkar helhärligt där nere!