torsdag 18 november 2010

Härlig dag med ösregn

Idag åkte vi iväg till Pattaya och hämtade ut medicin...kollade runt lite medans jag åkte bakpå mc:n. Luktade avgaser så det förslog..härligt att bo på landet i jämförelse med Pattaya

Vår vakthund "jempenn" ligger som vanligt och slöar utanför dörren...alltid på vakt..

Regnet har också öst ner i 20 minuter...lite luftfuktighet blev det...jag har inte lågtryck i pannloben mer =)


Jag och Stephen var nyss och handlade 9 kvällsöl, is och en back soda (till det facila priset av 100 kronor =))..jag fick gå hem eftersom backen med soda fick åka på bönpallen =)..tur att affären är runt hörnet..
Wat står och lagar mat...idag blir det musslor...säkert jättegott...
See you later...

3 kommentarer:

Ola i Buriram sa...

Hej och välkommen till Thailand.
Fotot på huset som ni bor i påminner om huset jag hyrde för fem år sedan.
Kolla på www.olaburiram.blogspot.com Där finns ett foto på huset
Trevligt hus med bra hyresvärd.

rosvikstanten sa...

Ola..det har inte bott någon svensk idetta hus
Trevligt att vi båda hittat hit...kram på dej

Ola i Buriram sa...

Skit samma men jag bodde i huset i 3 år och efter mig bodde en annan svensk där i tv år.
Det kanske är nya hyresvärdar där nu
Kolla på min blogg,det fotot tog jag för tre veckor sedan när jag var i Pattaya på besök.
Nog tycker jag det ser ganska lika ut