onsdag 29 september 2010

SJUK

Så kom den då...den väntade förkylningen som har legat och lurat..jag har väl känt den men hade väl inte riktigt trott att den skulle komma..den har ju härjat länge så jag trodde att jag skulle klara mej..men så i går kväll..riktig huvudvärk, frossa och allmänt dåsig..inga piller hjälpte så jag la ner missbruket av piller och bara väntade..
Provade en promenad men med den frossan så funkade inte det..fort in igen och under täcket..naturligtvis på soffan framför TV:n, där sitter jag ännu..tittar på ett program som egentligen inte gillar..Tyra Banks eller Top Models kanske det heter..whatever...TV:n är på i alla fall...

Kvällens planer på ett besök i ett kvällsöppet Shopping grusades nog redan i går..tanken var att jag skulle hämta upp min dotter som ska jobba på H & M i stan i kväll..för att ta henne med till Rosvik och spendera torsdagen med henne..men vi får väl se..hon kanske kommer med bussen om hon orkar..
På tal om orkar...nu orkar jag inte skriva mer...

Ha en bra höstdag alla mina vänner..

Inga kommentarer: