tisdag 16 mars 2010

Inför Thailand 2010

Har så smått börjat att titta på mina kläder som jag ska ha med mig..det blir inte mycket... Vi har bestämt att vi ska bara ha ryggsäck med oss..har ju en känsla av att det blir inte så mycket variation i klädstilen..förutom när vi besöker Buddist templet..
Vår "landlord" säger att vi kan shoppa kläderna som vi behöver där nere..billigare än H & M till och med..
Har också börjat gruva för vaccinationsspruotor..nu behöver vi iofs inte så många, 2 tror jag..men sprutor överhuvud taget.

Som vanligt så blir det min dotter som får axla mina djur och mitt hem..måste komma på en värdig present åt henne i år..har en känsla av att örhängena jag köpte på Rhodos inte blev så välanvända..nåja..det är ju tanken som räknas..och hon ställer upp utan krusiduller..även fast hon har ett jobb att sköta hemma i stan..Måste fixa henne en "lånebil" som är säkrare än den hon fick låna i fjol..hon måste ju få någon sort bonus när hon är så snäll...

Annars händer det inte så mycket..mer än att vi söker vidare efter vår lille Ilex..och hoppas att en kamera ska kunna fånga honom på bild..håll tummarna...

Ha det bra till nästa gång jag ramlar in här..

Inga kommentarer: