torsdag 25 februari 2010

Kvälls och morgonmys

Idag har jag trotsat kylan (-28,2 då jag gick vid 9.30-tiden) och varit ute och letat efter lilla Ilex..mycket spår och en ev övernattningsplats..5 timmar på isen gav mig rosiga kinder och kondis...hade dessutom sparken i släptåg och den fick jag minsann bära lite här och där..
Nu på eftermiddagen har andra tagit över med sökhundar..och jag kan bara önska dom lycka till..men innan jag stänger ner vill jag lägga ut lite bilder på mina djur som vanligt..översta bilden är från igår kväll..Reidar har kurat ihop sig bredvid Hera..och jag tror minsann att Mimmis själ finns i Reidar..för det här var Mimmis favoritplats..bredvid hunder..sen har vi då Hera i morse..den här synen ser jag varje morgon..så fort hon hör att jag är vaken så får hon hoppa upp bredvid mej..och då fläker hon ut sig och kräver morgonkli..och det får hon..men sen blir hon trött när hon inser att hon faktiskt måste upp och hoppa...så då drar hon en gäst och lägger tassen för ögat..så medveten om hur söt hon kan vara...




Posted by Picasa

Inga kommentarer: