måndag 22 februari 2010

Ang Hera läckage

Ringde vetten i morse ang Heras "läckage" igår...(non kissade ju ner soffan helt appropå i går kväll)....han sa att jag skulle hålla koll på om detta hände flera gånger..

När jag kastrerade henne så frågade jag om biverkningar som kan uppstå och inkontinens var en av dom...men utifrån vad han sa så skulle det visa sej inom 1 år..jag måste ha varit döv just då för nu idag så säger han att det kan komma efter 1 år men även 5 år...så då vet jag det..

Några hormoner för hennes ev deppression var inte heller aktuellt för enligt honom så styrs ju hormonerna från hypofysen och en kastrering kan inte påverka detta..nähäpp..jag har alltså fått allt om bakfoten..

Idag har hon inte läckt något och inte finns där tillstymmelse till droppe heller..så vi får väl se..ska i alla fall lämna ett urinprov så fort jag kan..lite gormigt när man inte har bil och det är 3 mil till vetten..

Nu är det snart stalldax..ha en bra dag

Inga kommentarer: